Tehát ma ez a helyzet? – Igen, el vagyunk egymástól választva, és apró csoportokra vagyunk tördelve. Krisztus azt akarta, hogy ez legyen a mi keresztre feszítésünk. Gyakran emlékeztetem az embereket, hogy az egyházatyák szerint az Egyház megismétli Krisztus életét. Amennyire én látom, ha Krisztus szenvedésének jeleneteit leképezzük az Egyház történetére, azt mondhatnánk, hogy most az oszlopnál történt megkorbácsolás szakaszánál tartunk. Azért vagyunk ennél a szakasznál, mert ezek a modernista teológusok vannak a nyakunkon. Ezek megkínoznak és megvesszőznek minket az oszlopnál. Bármily rossz is ez, még el sem indultunk a keresztünkkel a Kálváriára. Nem értük el a Kálváriát, és még meg sem feszítettek minket. Nehéz idők vannak előttünk, ha a mi Urunk szenvedéseinek mintáját fogjuk követni.
Ha az Egyház megismétli Krisztus életét, akkor a feltámadás is újra megtörténik? – Természetesen lesz feltámadás, de előbb el kell, hogy szenvedjük keresztre feszítésünket és halálunkat. Ha túl vagyunk ezen a megpróbáltatáson, a Szent Szűz eljön az általa megjelölt időben a megígért jellel. Akkor felemelhetjük arcunkat kelet felé. Megváltásunk keletről fog jönni. Jelenleg a sátán működik, igen nagy erőre tett szert az Egyházban a hitetlenség révén, amelyet maga vetett el. És az ördögnek most is sok támogatója van az Egyházon belül.
Hogyan mutatkozik meg a sátán jelenléte az Egyházban? – A felszabadítási teológia és a New Age filozófia a sátán megnyilatkozásai. Ez a sátán Egyházban való jelenlétének két fő megnyilvánulását. A felszabadítási teológiát határozott szándékkal agyalták ki az 1950-es években a baloldali katolikus teológusok és a marxisták egy csoportja Panamavárosban, hogy a latin-amerikai népek katolicizmusát megtörjék. Azok kultúrájában mélyen gyökerezik a katolicizmus. Szerves része a neveiknek, üdvözléseiknek, ünnepeiknek, és mindennek, amit csak tesznek. Még az átkozódásuknak is vallási utalásai vannak. Ezért az volt a stratégia, hogy a katolikus terminológiát marxista értelemben használják. Amikor a Szűz Máriáról beszéltek, „a forradalmárok anyjának” nevezték. Amikor Krisztusról szóltak, „a munkások kenyerének” hívták, amit mi készítünk a kapitalistáktól elvett gyárakban. Ezek minden keresztény fogalmat marxizáltak, vagy azt is lehet mondani, hogy megpróbáltak minden marxista fogalmat kereszténnyé tenni. Ez egy nagyon ravasz megközelítés volt. A felszabadítási teológia eltörli a személyes bűnt. A felszabadítás nem jelenti a Krisztus által történő felszabadítást a bűnöktől. Ennek nincs jelentősége! Csak társadalmi bűn létezik, az a jenki kapitalizmus.
Ma a felszabadítási teológia lecsengőben van, mert Moszkva beszüntette a támogatását. A felszabadítási teológia óriási károkat okozott Latin-Amerika, Észak-Amerika és Európa szemináriumaiban. Ahol személyes bűn nem létezik, csak a társadalmi bűn, ott nem gyónnak csak áldoznak. Ezért a felszabadítási teológia eretnekség.
– folytatjuk –
A III. rész: A sátán füstje 22.
Ördögűzés: https://m.youtube.com/watch?v=ON3fMLk6ZaU&feature=youtu.be
**
A sötétség birodalma I. rész:
Malachi Martin - A sötétség birodalma 1-2.
A sötétség birodalma 3-4. rész
A sötétség birodalma 5. rész
A sötétség birodalma 6. rész
A sötétség birodalma 7.
A sötétség birodalma 8. rész
A sötétség birodalma 9.
A sötétség birodalma 10.
A sötétség birodalma 11.
A sötétség birodalma 12.
A sötétség birodalma 13.
A sötétség birodalma 14.
A II. rész: Az ördög és az új világrend:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése