2021. 08. 28.

A sötétség birodalma 11.

Az exorcista megkérdezi: „Ki vagy te?” Ezt megállás nélkül kell tennie, amíg meg nem tudja a gonosz szellem nevét. Minden ördögnek van neve. Ezek lehetnek félelmetes nevek, mocskos nevek, ocsmány nevek, vészjósló nevek, kaján nevek és olyanok, amelyek gúnyolják az emberi lényeket. Ezek tréfát űznek az emberi test és az emberi elme dolgaiból. Ha egyszer sikerült megtudnod ezt a nevet, a démont ártalmatlanná tetted, mivel engedelmeskedik a nevének. Hallgat erre a névre. És akkor azzal folytatod, hogy megtudd tőle, ki küldte őt. Hogyan jött ide? Mikor jött? Mi a sajátossága? Mivel foglalkozik? Az ördögök úgy viselkednek, mint a kutyák, megpróbálnak megszökni tőled, amikor a nyomukban vagy. Megharapják a kezedet. Ha nem vigyázol, halálosan meg tudnak harapni. Elkaptak és súlyosan megsebesítettek olyan embereket, akik engedély nélkül megpróbálták az exorcizmust. Van egy országszerte ismert ember, akit én okítottam az ördögűzésről. A férfi laikus volt, és nem katolikus. Én figyelmeztettem: „Ne próbálkozz vele! És ne csináld egyedül.” Mégis megtette, és most ő is megszállott.

A közönséges megszállott személyek azok, akiket elvisznek egy exorcistához, hogy kiűzze belőlük az ördögöt. Ezek erőszakosak, káromkodnak, társaságban kiállhatatlanok, és tehertételt jelentenek a családjuk számára. Megégetik magukat, tárgyakba ütik a fejüket és sikoltoznak. Többségük koszos. Odapiszkítanak akárhová, és bűzlenek. A szagukkal és abnormális magatartásukkal megdöbbentik az embereket. Mindezt nem azért teszik, hogy megbántsanak. Olyanok, mint az éhes kisgyermekek, akik fejükkel a rácsot ütik, mert nem tudják elmondani, hogy éhesek, ezért azt így jelzik. Amikor így tesz a gyermek ezt mondja: „Éhes vagyok!” Ugyanez áll a megszállott személyekre, akik hasonló módon viselkednek illetlenül, mint ahogy az előbb elmondtam. A megszállott embereknek ezer és egy irtózatos és visszataszító viselkedési módjuk van. Visszataszító a szaguk, hangjuk, kinézetük, a szavaik és tetteik. Ezáltal dehumanizálnak téged. Valójában ezek a zaklatott emberek azt mondják: „Segíts nekem! Bajban vagyok!” Nem képesek leírni nehéz helyzetüket. Néhányan megpróbálják leírni, de aztán abbahagyják, és az ördög átveszi a hatalmat, és ezek a szegények megint meghunyászkodnak.

A tökéletes megszállottság, a megszállottság borzalmas formája. Én alig hat tökéletesen megszállott emberrel találkoztam. Amikor a megszállottság bekövetkezik, az ember – noha nem tud kitörni belőle – tudja, hogy megszállott, ha Isten kegyelme reá száll. Ekkor azt akarja, hogy szűnjön meg a megszállottság. Ehhez az kell, hogy Isten elküldje neki a kegyelmét. És valószínűleg elküldi akkor az ördögűzéshez szükséges eszközöket is. Vannak azonban olyan emberek, akik valójában nem is akarnak megszabadulni a megszállottságtól. Megszállottak akarnak maradni. Ezek olyan valóságosak, akár arcunkon az orrunk. A tökéletesen megszállottak gyakran teljesen jó modorú emberek. Nyugodtak, tiszták és eredményesek. Jó orvosok, jó jogászok, jó építészek és jó bankárok, jó festők, művészek és táncosok. A tökéletesen megszállottakat gyakran fel lehet ismerni. Néha, amikor nem gondolnak arra, hogy nézed őket, látod ezt a bizonyos fajta arcot.

Írországban ismertem egy tökéletesen megszállott embert. Eleinte úgy tűnt, hogy csak egyfajta érces hangja van és nagyon gyakorlatias beszédmodora. Együtt dolgoztunk egy munkán, ezért megszoktam a mozgását, az öltözködési módját, a hangszínét, az arcszeszét, a bemondásait, és így tovább. Többnyire teljesen normálisnak tűnt. Egyszer azonban láttam, amikor egyedül volt, és nem tudta, hogy én is ott vagyok, és valami nem tűnt helyénvalónak. Azt mondtam magamban: „Nem ismerem ezt az embert, belül teljesen idegen.” Azt hittem, hogy ismerem őt… A nézése ijesztő volt. Később elbeszélgettem vele erről, burkolt módon elmondta nekem. A legtöbb ember, aki találkozott vele, csak annyit mondott róla, hogy hibbant. Ez teljesen más világban élt, megadta magát. A mai Faustok aláírták a lelkük feladását. Belépnek boszorkánygyülekezetben, furcsán imádkoznak. Intelligens férfiakból és nőkből állnak. Ezek orvosok, jogászok, építészek, brókerek, festők, táncosok... 

- folytatjuk - 

 


Az előző részek: 

Malachi Martin - A sötétség birodalma 1-2.

A sötétség birodalma 3-4. rész

A sötétség birodalma 5. rész

A sötétség birodalma 6. rész

A sötétség birodalma 7.

A sötétség birodalma 8. rész

A sötétség birodalma 9.

A sötétség birodalma 10.

Az ördögűzés valójában örömteli esemény 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése