2024. 07. 13.

Hirdetés: 2024. július 14.

1. Ma, július 14-én, Isten Szolgája Márton Áron püspök boldoggá avatásáért végzett imakilencedünk nyolcadik alkalma van. Rózsafüzért imádkozunk 18:30 órától, vezetik a Mária Légiósok. A szentmise után Negyedóra az Oltáriszentség előtt c. elmélkedést tartunk.

2. Ma családos szentmise van 16 órakor. Erre a kisgyermekes családokat várjuk.

3. Köszönjük mindazoknak akik részt vettek vagy segítettek a Mijo Barada lelkigyakorlaton. Isten fizesse!

4. Kedden, júl. 16-án Kármelhegyi Boldogasszony. 1751-ben e napon nevezték ki a csíkszeredai Szent Kereszt Plébánia első plébánosát.

5. Keresztelői felkészítő pénteken 18 órakor a felső hittanteremben.

6. Július 17-én, szerdán a Régi Zene Fesztivál keretében Tóth-Vajna Zsombor koncertezik a Millenniumi templomban, 21 órakor.

7. A Szent Kinga búcsút július 24-én, szerdán 18 órakor tartjuk a szécsenyi Deszkatemplomban. Szent Kinga születésének 800., valamint Szent Hedvig születésének 650. évfordulóján. A kettős jubileum alkalmából magyar-szlovák-lengyel-litván közös megemlékezés kezdődött márciusban Budapesten. A 33. Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor, vagyis a Tusványoson is megemlékezés tartanak július 24-én, szerdán 14 órakor a Bánffy Miklós társalgóban (sátorban). 

Ennek fontos részét képezi a szécsenyi Szent Kinga búcsú, amelyen magyar-szlovák-lengyel testvéreink is jelen lesznek. A szentmise főcelebránsa és szónoka Msgr. Tamás József ny. püspök. 

A kedves hívek részvételére számítunk.

8. Katolikus Magyar Bibliatábor Hargitafürdőn július 18-21. A táborba jelentkezni július 15-ig lehet a kmbtaborok@gmail.com e-mail-címen, illetve a 0745 284 735-ös telefonszámon délelőtt 11.30-ig, illetve délután 16–20 óra között. Előadó és kísérő Oláh Zoltán biblikus, a Babeș–Bolyai Tudományegyetem Római Katolikus Teológia Karának docense. Mindenkit szeretettel vár a Katolikus Magyar Bibliatársulat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése