2023. 12. 21.

Petőfisek adománya

 

Amikor a gyerekek megkönnyeztetnek... Ma 2023. december 21-én, csütörtökön délelőtt a Petőfi Sándor Általános Iskola IV.C. osztály 25 diákja, lányok és fiúk meglátogattak a Szent Kereszt Plébánián, Pál Zsuzsanna tanítónő vezetésével. 

Mindenki, kezdve a tanító nénivel egy tartós élelmiszer csomagot hozott, hogy juttassuk el a szegénysorsú gyerekeknek. Alig tudtam megköszönni, a szavam elcsuklott és a sírás környékezett... 

Ezek a diákok az idén voltak elsőáldozók, ismerem őket. Ez a nap még nagyobb ünnep volt számomra, mint az elsőáldozás napja, mert megtapasztaltam, hogy Jézus tanítása, amit próbáltam a szívükbe ültetni, kicsírázott és termést hozott. 
Ez egyik legszebb örömöm a sok őszinte és angyali gyónások mellett karácsonyra készülőben...

Szeretetet és mannát adtam, és még holnapra is kapott az osztály, hogy emlékezzenek a mai jó tettükre. Jót tenni jó!

Köszönöm a szülőknek is, hogy segítették gyermekeiket. Az ilyen jólelkű gyermekek mentik meg a világot...

Köszönöm munkatársaimnak a segítséget, és a csomagok célbajuttatása már elkezdődött...


A gyerekek tette nem kerül be a híradókba, de a jó Isten mindezeket számon tartja. Maga az Úr Jézus jelentette ki: Jöjjetek Atyám áldottai! Vegyétek birtokba a világ kezdetétől nektek készített országot... Bizony mondom nektek, amit e legkisebb testvéreim közül eggyel is tettetek, velem tettétek. (Mt 25,34-40)

A ministránsok is tudják Isten Szolgája Mindszenti József bíboros mondatát: Aki ad, Jézusért tegye! Aki kap, az Urat dicsérje!

Én a gyerekeket, szüleiket és a tanárnőt is megdicsérem.

Mindnyájuknak áldott karácsonyt és békés, boldog új esztendőt kívánok munkatársaim nevében is. Nagy szeretettel, D-K. József





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése