2024. 09. 07.

Hirdetés: 2024. szeptember 8.

1. Szeptember 8. Kisboldogasszony ünnepe vasárnapra esett, a vasárnap felülmúlja az ünnepet, ezért az évközi 23. vasárnap miséjét végezzük.

2. Ma, szeptember 8-án a Millenniumi templom örökös szentségimádási napja van. Szentségimádást 13:30 órától 18:30 óráig végezzük.

3. Szeptember 9-én, hétfőn tanévnyitó: imádkozzunk a diákokért és a pedagógusokért.

4. Szeptember 12-én, csütörtökön és szeptember 15-én vasárnap Csíksomlyón tartják az őszi Mária neve búcsú.  Az ünnepi szentmisék délelőtt fél 11 órakor kezdődnek.

4. Pénteken keresztelői felkészítő 18 órakor a felső hittanteremben.

5. Szeptember 14-én, szombaton a Szent Kereszt templom búcsúja és örökös szentségimádási napja.  A búcsús szentmisén  de. 11 órakor Ft. Simó Gáspár ezüstmisés pap hirdeti az igét. Az esti 7 órás búcsúsmise szónoka Ft. Tamás József püspök atya. A Szent Kereszt  templomban 12:30 órától 18:30 óráig szentségimádást végzünk.

6. Kapható a Krisztus világa szeptemberi száma. Ára 3,50 Ron.

7. Figyelmükbe ajánljuk az Apostol 2. oldalán közölt Szent István király élete c. könyv újabb részletét.

8. Hétfőtől szombatig a Mária Rádió szentmisét közvetít a templomunkból: hétfőn este 7, kedden reggel 7, szerdán este 7, csütörtökön reggel 7, péntek este 7, és szombaton a 11 órakor kezdődő búcsús szentmisét. Idős híveinket kérjük, hogy a rádión keresztül  kapcsolódjanak be ünnepünk szentmiséjébe, hogy ezzel is ápoljuk közösségünket.

9. Családos szentmise szeptember 15-én du. 4 órakor lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése