2023. 02. 11.

Hirdetés: 2023. február 12.

1. A Krisztus világa februári száma kedden kapható lesz.

2. A plébániai hitoktatásra várjuk a diákok.
Kedden 3-4 óráig a O. - I. - II. o-t. 4-5 óráig IV-V-VI. oszt. diákokat.
Csütörtökön 4-5 ó. VII-VIII. oszt. és 19-20 óráig ifi óra.
A bérmálkozók felkészítőjét kivételesen csütörtökön tartjuk 19-20 óráig.
Pénteken 3-4 ó. III. oszt. I. csoportnak,  4-5 ó. III. oszt. II. csoportnak.

3. Szerdán jegyeskurzus az altemplomban 18 órakor.

4. Keresztelői felkészítő pénteken 17 órakor.

5. Szombaton ministránsképző 10 órakor.

6. A kedves hívek adójuknak 3,5%-ával segíthetik plébániánkat az Egyházközségi Apostol hetilap, valamint a Krisztus világa havilap kiadásában. Az űrlapok kaphatók a sekrestyében, a plébánián és oda is várjuk vissza.

7. Jövő vasárnap, február 19-én gyűjtés a főegyházmegyei ifjúsági lelkészség javára.


8. Szintén február 19-én, jövő vasárnap 16 órától a Székelyudvarhelyi Szent Miklós plébániatemplomban a Szentegyházi Gyermekfilharmónia koncertezik. A koncertet követően a Márton Áron Ifjúsági Házban székelyudvarhelyi, csíkszeredai és sepsiszentgyörgyi tehetséges diákok képzőművészeti alkotásait szeretnénk értékesíteni. Az innen befolyt összeg egyharmadát az alkotó diák kapja, míg a fennmaradó résszel a hargitafürdői pálos kolostor építéséhez járulnak hozzá.

 

                                Meghívó

 

2023. február 2-án a székelyudvarhelyi Haáz Rezső Múzeumban megnyílt a Magyar Nemzeti Múzeum tulajdonában lévő Pálosok című rendtörténeti vándorkiállítása.
Ennek népszerűsítő társrendezvénye 2023. február 19-én, vasárnap 16 órától a Székelyudvarhelyi Szent Miklós Plébániatemplomban a 40 éves Szentegyházi Gyermekfilharmónia koncertje, amelyet a Márton Áron Ifjúsági Házban (Iskola utca 2.) egy aukciós kiállítás követ.
E tárlat/aukció célja, hogy lehetőséget biztosítsunk tehetséges Hargita és Kovászna megyei középiskolás diákok munkáinak a bemutatására, mindemellett adománygyűjtésis a Hargitafürdőn épülő pálos kolostor befejezésére.
Reményeink szerint ma is érvényes a Virág Benedek pálos szerzetes gondolata, miszerint: Születtem, szerettem hazámat, s dolgoztam érte. Ez az én életem története. Tegyetek Ti is így, tanítsátok utódaitokat, s ha ezek is így tesznek, akkor Magyarország boldog lesz.”
Ezúton tisztelettel kérjük, hogy amennyiben elnyerte tetszését a fent leírt rendezvény és ügy, népszerűsítse és tiszteljen meg jelenlétével.
 
           
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése