2012. 12. 29.

Tisztelt Nagyérdemű

Kedves Olvasó!
Az év végéhez közeledünk. Ilyenkor mindenki egyfajta mérleget készít a munkájáról. Én azon töprengtem ma, hogy a magyar nyelvű olvasók táborához az örök emberi értékeket milyen formában tudnám közelebb vinni.
Az olvasók tábora széles körű. Nemcsak Európát, hanem a két Amerikai kontinenst, Ázsiát, Ausztráliát és néha Afrikát is érintette, mert az olvasók, látogatók onnan voltak, gépem nyilvántartója szerint.
Különösebb nyilvántartásra, vagy számontartásra igényt nem formáltam. Írásaimmal és bejegyzéseimmel csak a magyar és egyetemes emberi értékeket, a keresztény értékrendet igyekeztem szem előtt tartani.
Mindezt azért tettem, mert szeretem a nemzetemet, egyházamat, amelynek kultúrája, történelme nélkül nem tudnám magamat meghatározni. Ahol élek, az életterem Erdély, amely 1918 óta sok megpróbáltatáson megy keresztül Romániában. Erdély az a föld, ahol a magyarság értékeit, sok-sok áldozatvállalással őrizzük. Ahol igyekszünk helytállni, de azt is tudjuk, hogy erőink végesek. A legfontosabbnak szellemi-lelki összetartozásunk ápolását tartom.
Ezt Kányádi Sándor költőnk így fejezte ki:
Aki megért,
s megértet,
egy népet
megéltet.
Ezt próbáltam ebben az esztendőben élesztgetni. Több mint 24000 olvasó-látogató naponkénti jelentkezése bátorított, hogy végezzem a magyarság-mentő és hit-erkölcsi misszió munkát.
Megvallom, hogy saját érdekeim. mondjuk, hogy előmenetelem ellenére cselekedtem az év folyamán, amikor ezt a munkát felvállaltam. Már évek óta nem érdekel engem  se rang, se cím, csak nemzetem és egyházam szolgálata.
Nemzetem szolgálata terén igyekeztem az örök emberi értékek mentén cselekedni, szólni és írni. Nemzetünk egyik szerzetesrendjének (A pálosok Erdélybe jönnek) fontosságát az utóbbi időben próbáltam kiemelni, de nem mások kárára. Az igazságos társadalom építése terén igyekeztem bátorítani, biztatni és megtartani azokat, akik figyeltek rám. Tudom, hogy munkám nem átverés, hanem építő jellegű. Az igazságot a legjobb lelkiismeretem szerint igyekeztem szolgálni.
Éppen ezért, kérem a Tisztelt Nagyérdeműt, hogy jelezzen vissza. Folytassam vagy ne folytassam munkámat a netten? Az utóbbi időben kelt félpercesek, elgondolkodtatók, megszívlelendők, amelyek vallási hová tartozástól független emberi értékek megbecsülésére irányítják az olvasó figyelmét. Vannak, egyetemes keresztény értékekről szólóak, amelyek épp olyanértékesek, mint akármelyik vallásban.
Most pedig tisztelettel várom visszajelzésüket a következő e-mail címre: plebcsik@clicknet.ro
Mindnyájuknak szép évzárást és boldog új évet kívánok,
Darvas-Kozma József,
blogoló, listázó

1 megjegyzés:

  1. Isten fizesse kedves Atya a sok munkát amit
    nemzetünkért tesz és kisérje áldásával a 2013 as esztendőben is, igen nagy tisztelettel
    András Franciska

    VálaszTörlés