2013. 10. 17.

ISTENTŐL JÖTTEM S ISTENHEZ MEGYEK



Dávid Erzsébet nővér:
ISTENTŐL JÖTTEM S ISTENHEZ MEGYEK

A Földön élek s mindenütt lakom.
Keletre járok s élek Nyugaton.

Ha boldog vagyok: Dél az én hazám
S Északról hoztam ködből szőtt ruhám.

Keleti népek, meg ne vessetek,
Én Napkeletre visszasietek.

Nyugat lakói, befogadjatok,
Hozzátok küldött kis követ vagyok.

Délország, zengő, kéklő végtelen,
Ringasd el fáradt, kóborló szívem.

Ködország, Észak, fényes jéghegyek,
Ébresszetek fel, ha odamegyek.

Északon, Délen, jégben és napon,
Otthon vagyok és mindenütt lakom.

A Földön járok, de az én hazám:
A Végtelen, hol Isten vár reám.

Istentől jöttem s Istenhez megyek,
Föld, négy világtáj, békesség Neked.
                                                (1946)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése