2015. 09. 11.

Az oktatási miniszter rendelkezése a 2015/16-os tanévre

Hétfőn minden iskolába becsengetnek: szeptember 14-én kezdődik a 2015/16-os tanév, pontosabban az oktatás. Az óvodások és az elemisták először október 31. és november 8. között mennek vakációra, a téli szünet hosszabb lesz.
iskolakezdes_12_b 
Szeptember 14-én csengetnek be az iskolákba. Megtelnek a padsorok
Nem sokkal az oktatás megkezdése előtt ismét változott a tanév szerkezete. A 2015-2016-os tanév keretében 36 oktatási hét lesz, 175 munkanapon keresztül.
Az oktatás szeptember 14-én kezdődik. Október 31. és november 8. között az óvodások és az elemisták vakációra mennek. A téli vakáció időtartamát az oktatási miniszter rendelkezése értelmében megnövelték, így háromhetes lesz, december 19-én kezdődik el és 2016. január 10-ig tart. Ezután ismét oktatás következik február 5-ig. A félévközi vakációt február 6-án adják ki, a második félév keretében pedig február 15-én kezdődik el az oktatás.
Az Iskola másként hetet április 18-22. között szervezik meg a tanintézetekben, a tavaszi vakáció pedig április 23-tól május 3-ig tart.
Május 4-től ismét oktatás következik egészen június 24-ig, ezt követően pedig szeptember 11-ig nyári vakációra mehetnek a diákok.
A tanévre vonatkozó rendelet szerint az óvodákban és elemi iskolában az Iskola másként hetet az erre megadott időponttól eltérően máskor is meg lehet szervezni, de nem később, mint május 27-e.
Az első félévi dolgozatokat december 11-ig ajánlott megírni, a második félévieket pedig 2016. május 20-ig.
A 12. osztályos diákok számára 2016. június 3-án ér véget a tanév, a nyolcadikosoknak pedig június 17-én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése