2020. 08. 29.

A férj és a krokodilok

Egy krokodilfarmra látogató turistacsoport lebegett egy tutajon a krokodilokkal teli tó közepén. A házigazda egyszer azt mondja a vendégeinek: 

 Aki most beugrik a tóba és kiúszik a partra úgy, hogy túléli, az 10 millió dollárt kap tőlem.”  

Síri csend... Senki még moccanni se mert... 

Hirtelen egyik férfi beugrik a tóba és vadul úszni kezd a part felé... Kergették a krokodilok, de nagy szerencséjére sértetlenül kiért a partra. 

A tulajdonos bejelentette: Van egy bátor nyertesünk” - és kifizette a 10 milliót. 

A férfi és felesége boldogan visszatért szállodai szobájukba, és a férfi így szólt feleségéhez: Be kell vallanom, én nem ugrottam... Valaki meglökött hátulról és a vízbe estem!”

A felesége mosolyog és hidegen mondja: én voltam.

A történet tanulsága: Minden sikeres férfi mögött egy nő áll, aki ha kell, meglöki őt.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése