2020. 08. 10.

Ezek a nagy dolgok!

 Sadio Mané, a 28 éves szenegáli futbalista, a Liverpool csillaga (kb. 10.2 millió dollárt keres évente), leckét adott a világnak szerénységből, miután néhány rajongó kiszúrta, hogy egy repedt iPhone van a kezében. 

 A válasza: Miért szeretnék tíz Ferrarit, 20 gyémánt órát és két jet gépet? Mit tenne ez a világgal? A mezőkön dolgoztam, mezítláb játszottam, és nem mentem iskolába. Most már tudok segíteni az embereken. Jobban szeretek iskolákat építeni, és szegény embereknek ételt vagy ruhát adni.

Iskolákat, stadiont építek; ruhákat, cipőket és ételt biztosítunk az extrém szegénységben lévő embereknek. Ezen kívül havonta 70 eurót adok a nagyon szegény szenegáli régió minden emberének, ezzel hozzájárulva a megélhetésükhöz. Nekem nem kellenek luxusautók, luxusházak, vagy magán repülő. Jobban szeretem, ha az emberek kapnak egy keveset abból, amit az élet adott nekem…” – mondta Mané. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése