2020. 05. 25.

Ronaldo vallomása


15 éves koromban az egyik edzésen a Sportingban az edzőnk megkérdezte mindenkitől egyesével, ki mit szeretne elérni a pályafutása során. Szinte mindenki azt felelte, a Portugál első osztályban akar játszani. Mikor rám került a sor, én azt feleltem: A világ legjobb játékosa akarok lenni, Ferrarival akarok járni edzésre, meg akarom dönteni a létező összes rekordot a futballtörténelemben.”
Mindenki hangos nevetésbe tört ki, kinevettek az álmaim, a céljaim miatt. Az edzőm azt mondta:
Egy ilyen szegény srác ne álmodozzon ilyen nagyot, örüljön ha bekerül valamelyik Portugál kis csapat cserepadjára. A csapattársaim pedig azt fújták, hogy még beszélni sem tudok rendesen a Madeirai akcentusom miatt, ilyet még álmodni is óriási vicc.
Most, 15 évvel később, több mint 40 autó áll a garázsomban. 5 Ferrarim is van közte, ötszörös aranylabdás vagyok, négyszeres aranycipős, a nemzetemmel Európa bajnoki címet nyertem.
A Real Madridban én vagyok a történelem legeredményesebb játékosa, én vagyok az első futballista, aki dollármilliárdos.
Kíváncsi voltam ezek az emberek akik kinevettek, mire vitték az életben.
Az edző egy portugál másodosztályú csapatot irányít, a többi játékos akik gúnyos kacajba kezdtek, felhagytak a profi labdarúgással. Alkalmi munkákból élnek…
Én, viszont soha nem adnám vissza nekik a megalázást amit ők adtak nekem. Inkább támogatom a nehéz sorsú embereket, a betegeket, a szegényeket.
Nagyon fontos a megbocsátás, mert ha jót cselekedsz, Isten duplán adja vissza! Ezért mondom mindig, soha ne érdekeljen más véleménye, ha meg tudod álmodni a célod, meg is tudod valósítani.”
                                        Cristiano Ronaldo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése