2023. 09. 16.

Élményeim a Szenvedő Lelkekkel 24.

Élményeim a Szenvedő Lelkekkel
24. - A tisztítótűz legsúlyosabb büntetése
Levelet kaptam egy férfitől: a felesége egy éve halt meg, azóta kopogást hall minden éjjel a szobában. Kérte, hogy jöjjek el megnézni, hogy mi ez. Odautaztam, és elmondtam a férfinek: nem biztos, hogy bármit is megtudok, az sem biztos, hogy a feleségének szabad már jelentkeznie: bízzuk ezt a Gondviselésre.
Ott aludtam a szobában. Este fél 12 körül én is meghallottam a kopogást. „Mit akarsz, mit tegyek?” - kérdeztem. Nem láttam senkit, és választ sem kaptam. Azt hittem, a nő egyszerűen még nem kapta meg az engedélyt, hogy megjelenjen. Körülbelül 5 perc elteltével azonban szörnyű dobogást hallottam, és egy hatalmas állat jelent meg: ilyen még soha nem fordult elő velem. Egy víziló volt az. Azonnal szentelt vizet hintettem szét, és megkérdeztem: „Hogyan segíthetek neked?” Most sem kaptam választ, kezdett a dolog nyomasztó lenni. Ekkor a Gonosz egy szörnyű óriáskígyó képében jelent meg, rátekeredett a vízilóra és fojtogatta... aztán hirtelen eltűntek mind a ketten. Nagy aggodalom fogott el: csak nem kárhozott el ez az asszony? - Kisvártatva feltűnt egy Szenvedő Lélek emberi alakban, ahogy eddig is mindig történt, és vigasztalni kezdett: „Ne félj, nem jutott kárhozatra ez a lélek, de olyan súlyos büntetése van a tisztítótűzben, mint senki másnak.” Azt is elmondta, miért. Ez a nő évtizedekig ellenséges viszonyban volt egy másik asszonnyal, és ő volt a hibás abban, hogy ez így alakult. A másik többször megpróbált békülni, de ő erre nem volt hajlandó. Halálos betegen is visszautasította az ajánlatot, és így is halt meg. Ez arra bizonyíték, milyen szigorúan bünteti Isten az ellenségeskedést, a megnembocsátást, hiszen ez teljes egészében ellentmond a szeretet parancsának. Az életben sokszor kerül sor vitára, de ügyeljünk arra, hogy aztán elsimuljanak a dolgok. Bocsássunk meg, amilyen hamar csak tudunk. A szeretet mindent legyőz, a szeretet sok bűnt elfedez - ezt nem lehet eléggé hangsúlyozni.

Akit a lavina ölt meg

1954-ben történt, a nagy lavina-katasztrófa alkalmával. Egy húsz éves fiatalember, aki egy lavinabiztos házban lakott, egy éjjel segélykiáltásokat hallott. Rögtön felkelt, és ki akart menni segíteni, de az anyja visszatartotta: segítsenek egyszer már mások is. Most, hogy tombol a lavina, túl veszélyes odakint. A fiú azonban nem hallgatott rá, kirohant a házból, de útközben rázúdult a lavina, és ő maga is ott lelte a halálát. Ezt követően már a második éjszakán megjelent nálam, és kérte, hogy mondjanak érte három szentmisét. A rokonai csodálkoztak, hogy ilyen hamar megszabadul, ugyanis nem volt valami buzgó, vallásos ember. Nekem azonban elmondta a fiú, hogy mivel a felebaráti szeretet jegyében halt meg, Isten kegyes volt hozzá: ennél boldogabb nem is lehetett volna a halálos órája. Nem szabad elcsüggednünk, ha egy ilyen szerencsétlenség történik: soha nem tudhatjuk, mire jó az végső soron. Ilyenkor azt mondják az emberek, hogy „De hiszen olyan derék fiú vagy lány volt!” - Ismertem én egy jó pár derék fiút és derék lányt, akik aztán a bűn útjára tévedtek. Csak Isten a tudója, hogy mi lett volna később ezekből a derék fiúkból és lányokból. Csak az örökkévalóságban fogjuk megérteni, hogy a jó Isten valójában milyen jó.

A Sátán álruhában
Egyszer egy Szenvedő Lélek felszólított: „A következő lelket, aki jön, ne fogadd!” A lelki vezetőmtől korábban azt a tanácsot kaptam, hogy mindenkit fogadjak, aki csak jön. Megkérdeztem hát: „Már miért ne fogadnám?” „Mert olyan súlyos vezeklésre van szüksége, aminek az elhordozásához te túl gyenge vagy!” „Ebben az esetben a jó Isten amúgy sem engedné hozzám” - vetettem ellen. Erre rám ripakodott: „Isten most próbára tesz, hogy engedelmes vagy-e vagy sem.”
Ha valamiben elbizonytalanodom, mindig a Szentlélekhez fordulok. Még soha nem hagyott cserben. Azonnal az a gondolatom támadt, hogy ez az ördög lehet, ezért röviden és határozottan felszólítottam: „Ha te vagy a Gonosz, Jézus nevében parancsolom, hogy távozz tőlem!” Egy kiáltás hallatszott, és a jelenés eltűnt. Most már biztos voltam benne, hogy ez Isten ellensége volt egy Szenvedő Lélek képében. 

-folytatjuk -

Előző részek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése