2013. 08. 04.

Égberángató - beszámoló

Élő könyv vagyok! - Living Library
A csíkszeredai Város Napok keretében a CSTIT ifi sátorában 2013. augusztus 2-án 16,00 - 19,00 óra között Élő könyvtár. 
Helyszín a városi park keleti részén. 
A könyvek személyek és párbeszédbe elegyednek az olvasóval. Belepillanthatsz. 
A rendezvény 16 órakor kezdődött: ott volt a politikus könyv, két rendőrhölgy könyv (ők idegen nyelvűek), a sportoló könyv, a művész könyv, jómagam képviseltem az égberángató könyvet és egyéb asztalok is voltak.
Négy órától jöttek, inkább fiatalok voltak és két felnőttet is érdekelt életem könyve. Mivel egy újabb műsor kezdődött az ifi sátornál 18,15 órakor (Zanzibar együttes tagjai mutatkoztak be), akkor én is abba hagytam a könyvtári szolgálatot.
A hivatás felismerése, a pályaválasztás, a régi rendszerben a papság miért volt vonzó, szabadulás a függőségtől, társadalmunk állapota, az Egyház jelen kihívásai stb témát "olvasgattak". 
A sport asztal könyve hozzám jött  és elköszönt, megjegyezte, itt is látszik, hogy az egyház érdekli a népet.
A főtéren mics-illat száll és habzik a sör, mert este a nagy színpadon szólni fog a zene és van feladatuk a szekusoknak is.
Lásd: Ráduly R. K. feljelentést tett +

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése