2013. 08. 04.

Elfogtam a szekust! - Ráduly Róbert Kálmán

Több hete követi és fényképezi egy személy Ráduly Róbert Kálmánt, Csíkszereda polgármesterét, aki péntek este elfogta az illetőt.
DSC_3552_b 
Rádulyt a pénteki zászlófelvonáson is folyamatosan fotózta az elfogott személy
„Elfogtam a szekust” – jelentette be a Csíki Hírlap, illetve a Székelyhon.ro és a 7határ.ro újságírójának péntek este 22 óra 37 perckor – a városnapi Zanzibár koncert alatt – Ráduly Róbert Kálmán, Csíkszereda polgármestere.

„Tiszaújvárosi, budakeszi és rieheni testvértelepüléseink küldötteivel beszélgettünk a Fenyő szálloda halljában, amikor a szálloda fotocellás ajtói szétnyíltak, és a számomra már nagyon ismerős szekus (titkosszolgálati alkalmazott) jelent meg, aki lefényképezett. Látva ezt, felhívtam vendégeink figyelmét, hogy milyen világban élünk, jönnek a szekusok és fényképeznek. Magyarországi barátaink nem hitték el, azt kérdezték, ez nem szűnt meg a rendszerváltozással? Nem telt el pár perc, újra nyílt a fotocellás ajtó, megjelent ugyanaz az ismert személy, és újból lefényképezett. Ekkor utána szaladtam, és a parkon át a városi piac bejáratáig üldöztem, ahol elesett, én pedig megfogtam, és nem hagytam elszaladni” – mesélte feldúltan a polgármester, aki hozzátette, ugyanez az illető nemrég Csomortánban, a Kárpátok Őre emlékműavatón és az idei Ezer Székely Leány Napján is ott volt, illetve figyelt „minket, engem, és péntek délután a zászlófelvonásnál is folyamatosan fotózott engem”.

Ráduly hívta a közelben járőröző rendőröket, akik az egyik rendőrségi autóba ültették az illetőt. Újságírói kérdésre, hogy hol dolgozik, a férfi nem volt hajlandó válaszolni, mindössze annyit mondott románul, hogy nem akar megjelenni egyetlen sajtótermékben sem.
„Sajnos rengeteg ilyen beosztású személy van az országban, hatalmas fizetéssel. Azért nem lehet tisztességes béreket adni az embereknek, mert a titkosszolgálat alkalmazottai felélik az anyagi forrásokat” – mondta Ráduly Róbert Kálmán.
Fél órával az eset után a férfi még mindig a rendőrautóban tartózkodott – egyedül –, és telefonált. Számunkra nem derült ki a férfi azonossága, a rendőrség nem közölt ezzel kapcsolatosan semmit.

Forrás: szekelyhon.ro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése