2016. 02. 16.

+ Kovács Gábor

A Kézdi-Orbai Főesperesi Kerület, a Kovásznai Egyházközség és a rokonok nevében, a Jó Isten akaratát elfogadva tudatjuk, hogy


  Nt. KOVÁCS GÁBOR
  címzetes esperes - plébános
                                             
életének 72., papságának 48.-ik évében, 2016. február 14-én szentségekkel megerősítve, visszaadta lelkét Teremtőjének. 
A Jó Pásztor nyomába szegődve, 1969-től Csíkszeredában, 1971-től Brassó-Bolonyában, 1972-től Gelencén, 1973-tól Uzonban és 1975-től Kovásznán hirdette életével, és szavaival az Örömhírt. Életét a rendíthetetlen hit, Egyházához és főpásztoraihoz fűződő hűség jellemezte. A keresztény hitet híveinek átadva, Isteni Mesterét követve, igazi papként élte életét.

A virrasztás 2016. február 15-én, hétfőn 18:00 órakor lesz, az érte mondott szentmisét 2016. február 16-án, 11 órakor mutatjuk be a Kovásznai Templomban.
Elhunyt testvérünk földi maradványait, 2016. február 17-én, a 13:00 órakor bemutatott szentmise és temetési szertartást követően, Farkaslakán helyezzük örök nyugalomra.

Az örök világosság, amelyet másoknak is olyan lelkesen hirdetett, fényeskedjék neki!

Kovászna, 2016. február 15.


**
Isten veled, Gábor atya!  
Hálásan köszönjük szolgálatodat, azt is hogy a magyar irodalom, főleg a költészet gyöngyszemeiből mindig valamit megcsillantottál az örök igazságok hirdetése közben. Úgy gondolom, hogy gyászjelentőd és életutad végét szebben nem zárhatnánk, mint Dsida Jenő, Sírfelirat című versével:
Megtettem mindent, amit megtehettem,
kinek tartoztam, mindent megfizettem.
Elengedem mindenki tartozását,
felejtsd el arcom romló földi mását.


R. I. P.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése