2013. 05. 25.

Csak egész szívvel



A püspököt meglátogatta plébános osztálytársa, akivel bizalmasan elbeszélgetett és szóba hozta, hogy egyik nagyobb plébániára nem tudja, kit is helyezzen. Ekkor a plébános egy középkorú, Krisztus egyháza iránt elkötelezett, buzgó papot ajánlott. Erre a püspök, meghökkent és azt mondta, hogy azt nem meri oda tenni, mert azt mondják róla, hogy nagyon buzgó, rajongó. Két év múlva  megtudta az említett pap, hogy mi volt a püspöke véleménye róla, miközben paptársai gyakran tanácsot és segítséget kértek tőle. Történt, hogy egyik templom búcsúján a megtérés komolyságát sürgette. Az ünnepi asztalnál egy valaki megjegyezte, hogy nagyon aggódsz a lelkekért, akkor szónokunk megválaszolt: Ti engem rajongónak mondtok. Amikor ide kerültem, nemsokára a homokbánya mellett mentem el és láttam, hogy három embert maga alá temetett a homok. Segítségért kiáltottam, mégpedig oly hangosan, hogy a közeli faluban is meghallották. A segítség megjött, és két embert sikerült megmenteni. Akkor senki sem mondta, hogy rajongó vagyok. Most, amikor szegény bűnösökre rázúdul a végveszély, hogy a kárhozatba temesse őket, s én Isten harsonájaként kiáltok feléjük, hogy meneküljenek, ti engem rajongónak neveztek. Én nem rajongásból teszem ezt, mert Krisztusnak csak egész szívvel lehet szolgálni.

Ajánlott Félpercesek.


Egy virág segíthet

Élhető, nem érthető, csak hihető

Ne élj félelemben!

A legnagyobb kihasználatlan erő

Nem is cipész, hanem

Ami belül van, az emeli a magasba

A baj mélyebben van

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése