2013. 05. 22.

Milyen érzés milliomosnak lenni?



(G. Pullman 1931-1897)
- Milyen érzés milliomosnak lenni?- kérdezték egyszer a Chicago-i mérnök és gyáros George M. Pullmantól.
- Erről még nem gondolkodtam - felelte a híres Pullman-kocsik gyártója -, de most, hogy szóba jött, úgy gondolom, nem vagyok boldog és határozottan nem vagyok boldogabb, mint amikor egyetlen dollárral sem rendelkeztem és virradattól sötétedésig dolgoznom kellett. Jó ruhában jártam akkor is és ma is csak egy ruhát hordok. Jó étvággyal ettem naponta háromszor és jóval többet, mint amennyit mostanában a három étkezésnél fogyasztok. Kevesebb volt a gondom, jobban aludtam és hozzátehetem: talán sokkal boldogabb voltam, mint mostanában - nem egyszer - vagyok.
Hol és miben található a boldogság és az igazi érték? 
Az üdvösség megismerésében és Krisztus követésében, valamint abban az igazán maradandó gazdagságban, amelyet Ő minden benne hívőnek megad. A szívet ezen a világon semmi egyéb ki nem elégítheti, csak Ő, mert a világ elmúlik... (vö. 1Jn 2,17)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése