2015. 12. 12.

Így képzi a CIA a munkahelyi szabotőröket

Vannak kellemetlen, lusta, a munkát elszabotáló, mégis sikeres munkatársai? Megtörténhet, hogy a CIA kémei.
Az amerikai titkosszolgálat még a távoli 1944-ben hozott létre egy kézikönyvet, amelyben arra képezte ki az embereket, miként szabotálják el a munkát a munkahelyükön, de közben ez minél kevésbé tűnjön fel – számolt be a korábban titkos kiadványról az Independent.
cia
Kilenc pontban foglalták össze a terület legfontosabb ismereteit és teendőit:
  1. Amikor csak lehessen forduljon bizottságokhoz további „átgondolás” céljával. Hozzon létre minél nagyobb bizottságokat, minimum 5 fővel.
  2. Vessen fel minél gyakrabban érdektelen témákat.
  3. Értse félre a megrendeléseket, bonyolódjon hosszú levelezésekbe a kérdések tisztázása érdekében.
  4. Nyisson vitát a pontos megfogalmazásokról, jegyzőkönyvekről, megfogalmazásokról.
  5. Legyen ésszerűtlen, közben kollégáit szólítsa fel ésszerűségre, és ne kapkodjon, hogy elkerülje a későbbi kellemetlenségeket.
  6. Ne rendelje meg a szükséges munkaanyagokat, amíg a meglévő teljesen el nem fogynak, így átmeneti hiány érhető el.
  7. Csökkentse a dolgozók munkakedvét és ezzel a termelékenységét oly módon, hogy kedves a kevésbé hatékony dolgozókkal, jutalmazza is meg őket. A szorgalmasabbakat diszkriminálja, tegyen igazságtalan megjegyzéseket a munkájukra.
  8. Az űrlapokat olvashatatlanul töltsd ki, vigyél bele hibákat, vagy hagyj ki információkat.
  9. Terjessz nyugtalanító híreket.
A teljes, eredeti dokumentumot is át tudják tanulmányozni a CIA honlapján.

magyaridok.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése