Az amerikai titkosszolgálat még a távoli 1944-ben hozott létre egy kézikönyvet, amelyben arra képezte ki az embereket, miként szabotálják el a munkát a munkahelyükön, de közben ez minél kevésbé tűnjön fel – számolt be a korábban titkos kiadványról az Independent.
Kilenc pontban foglalták össze a terület legfontosabb ismereteit és teendőit:
- Amikor csak lehessen forduljon bizottságokhoz további „átgondolás” céljával. Hozzon létre minél nagyobb bizottságokat, minimum 5 fővel.
- Vessen fel minél gyakrabban érdektelen témákat.
- Értse félre a megrendeléseket, bonyolódjon hosszú levelezésekbe a kérdések tisztázása érdekében.
- Nyisson vitát a pontos megfogalmazásokról, jegyzőkönyvekről, megfogalmazásokról.
- Legyen ésszerűtlen, közben kollégáit szólítsa fel ésszerűségre, és ne kapkodjon, hogy elkerülje a későbbi kellemetlenségeket.
- Ne rendelje meg a szükséges munkaanyagokat, amíg a meglévő teljesen el nem fogynak, így átmeneti hiány érhető el.
- Csökkentse a dolgozók munkakedvét és ezzel a termelékenységét oly módon, hogy kedves a kevésbé hatékony dolgozókkal, jutalmazza is meg őket. A szorgalmasabbakat diszkriminálja, tegyen igazságtalan megjegyzéseket a munkájukra.
- Az űrlapokat olvashatatlanul töltsd ki, vigyél bele hibákat, vagy hagyj ki információkat.
- Terjessz nyugtalanító híreket.
magyaridok.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése