2015. 12. 03.

Adventi triduum Hargitafürdőn

December 10-én, 11-én és 12-én, 18 órai kezdettel, a szentmise keretében, adventi lelkigyakorlatos elmélkedéseket tart Pál Csaba pálos atya Hargitafürdőn, a Szent István fatemplomban. 
Pál Csaba atya Magyarországon, a petőfiszállás-pálosszentkúti kolostorunkban teljesít szolgálatot.
A szentmisék előtt fél órával már van lehetőség karácsony előtti szentgyónásainkat elvégezni és szükség esetén a szentmisék alatt is gyóntatunk.

Mindenkit szeretettel várunk!  Hargitafürdői pálos testvérek 



**
A hargitafürdői pálosokról ajánló:

A pálosok Erdélyben kolostort alapíthatnak - határozat

Pálosok Erdélyben: Az Istenbe vetett bizalom és remény jele – VIDEÓVAL

A pálosok Isten segítségében bíznak

Hargita – Szent Kereszt monostor

Hazatértek a pálosok 

Kapcsolódó cikkek: 
Remete Szent Pál
Szent Pahómiosz
Szent Zoerárd András és Benedek
Boldog Özséb
Újból Székelyföldön szolgálnának a pálosok
Remeték Magyarországon a XIII. században
Van megoldás - magyar találmány
Pálosok a Hargitán - videó felvétel
Jövőben gondolkodó pálosok
A pálosok érkezésére készülünk

A pálosok bora
Vezér Ferenc mártírsorsú pálos atya
P. Vezér Ferenc pálos újratemetése

Az én szerzeteseim: a fehér barátok

Az én szerzetesem: P. Bátor P. Botond OSPPE szerzetes

Szívük egy részét adták

 

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése