2021. 04. 09.

Emlékezzünk - nálunk is így volt!

Kína elnöke meglátogatta az egyik húspiacot. Tetszett neki, hogy nagyon jól kialakítoták a piacot és tisztaság és rend van mindenhol. Közben megállt egy húspult előtt és így szólt az eladóhoz: - A hús nagyon jól néz ki, látom friss. De hogy megy az eladás? Hentes: Általában jól megy az eladás, de ma nem adtam el egy kilót sem. Elnök: Miért? Hentes: Mert látogatóba jöttetek a fejesek és a piacon nem fogadtak vásárlókat. Elnök: Nos akkor adjon nekem 4 kiló húst. Hentes: Nem tudom kiszolgálni. Elnök: Miért nem tud kiszolgálni engem? Hentes: Mert jött az elnök és összeszedték az összes késünket. Elnök: Kés nélkül dolgozik? Addja ide ezt a darabot – mutate egy húsra. Hentes: Még mindig nem tudom kiszolgálni. Elnök: Most mi történt? Miért nem tud kiszolgálni engem? Hentes: Nos, én nem mészáros vagyok, hanem beépített rendőr. Az elnök ideges lett és így szólt: Menjen gyorsan, és hívja ide a felettesét. Hentes: Nem lehet, mert ő az utca túloldalán van és halat árul...
Délibáb - Fata morgana - Utópia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése