2020. 10. 29.

Kedves hívek, ismerősök

Október 6-tól a mai napig súlyos megpróbáltatáson mentem keresztül. 17-én az őrzőangyalomhoz imádkoztam, amikor feltárta előttem állapotomat. Elmondta a kiutat és megnevezte azokat a személyeket, akik segíteni fognak, de a döntést nekem kellett meghoznom. Úgy történt, ahogy az őrzőangyalom mondta. 

Okt. 18-án, vasárnap éjfélkor már a gyógyszer is Budapestről megérkezett Székelyudvarhelyre... Ezzel állapotomban naponta érezhetővé lett a javulás. 27-én, kedden du. fél 6 órára hozott haza a mentő. Azóta pihenek és imádkozom a plébánián. 

Megköszönöm mindnyájuknak a sok-sok imát, szentmise felajánlást, a gyerekeknek a rajzokat, amit elküldtek a kórházba. Isten fizesse! Nagyon gyenge lábakon állok, de fontosnak tartom, hogy megköszönjem az irántam tanúsított szeretetüket, segítőkészségüket. Az egészségügyi dolgozók kimerítő, fárasztó munkáját is.

Imádkozom én is Önökért, hogy a betegek gyógyítója óvja meg mindnyájunk életét a továbbbi megpróbáltatástól, adjon erőt szolgálatunk végzéséhez.

Szeretettel és imával, 

Darvas-Kozma József

2020. okt. 29.

10 megjegyzés:

  1. Hála Istennek a gyógyulásért! Meghallgatta az Úr a sok fohászt!

    VálaszTörlés
  2. Segítse meg a Jóisten továbbra is gyógyulásában! Mielőbbi felépülést, jó egészséget kívánok Önnek! Szeretettel: Pálosi V.

    VálaszTörlés
  3. Kívánunk mielőbbi teljes felépülést!

    VálaszTörlés
  4. A jó Isten segítse és adjon erőt a továbbiakban is🙏

    VálaszTörlés
  5. Aki Hittel reménnyel TE benned bízik az soha életében nem csalatkozik ISTEN Aldja

    VálaszTörlés
  6. Istennek hála! További türelmet, kitartást a gyógyuláshoz és pihenést kívánok, sok szeretettel.

    VálaszTörlés
  7. Örvendünk ,hogy a gyógyulás útján van ,kívánunk állandó védelem-pecsétet az Atyától,védelmet az égiektől szeretet és ima-energiánk segítse a felépülésben.
    Molnárék.

    VálaszTörlés
  8. Örvendünk az atya hazatérésének, teljes felépülést kívánunk!

    VálaszTörlés
  9. Adjon a Jóisten erőt a teljes felépüléshez, hogy még sokszor emlékezhessen az Aradi Vértanuk keserves napjára, amely ilyenformán személyesen megszenvedetté vált.

    VálaszTörlés
  10. Így jár az, akinek még sok-sok feladata van! Tartsa Isten jó sokáig, jó egészségben!

    VálaszTörlés