2020. 01. 04.

Hirdetés: 2020. január 5.


1. Ma elsővasárnapi szentségimádást tartunk a ¼1-es szentmise utántól ¾5 óráig.
2. A házszentelést a program szerint végezzük. Kérjük a kedves híveket, hogy a szentmisén való részvételüket egyeztessék a Szentkereszt fogadásával.
3. Január 6. hétfő, Vízkereszt ünnepe, kötelező ünnep. Szentmisét végzünk reggel fél 7, 7 órakor, de. 11 órakor és este 6 órakor.
4. Pótházszentelést január 7-én és 8-án tartunk belenetékezés alapján.
5. Hétköznap a szokásos miserend szerint végezzük a liturgiát. A diákoknak még tart a vakáció, ezért szünetel a plébániai hittanóra.
6. A hagyományhoz híven meghirdetjük az év változó ünnepeit. A farsang február 25.-vel, húshagyó keddel zárul.
Február 26-án van Hamvazószerda, a nagyböjt kezdete.
Április 12-én, Húsvét vasárnap, a mi Urunk Jézus Krisztus feltámadásának napja.
Május 21-én van Urunk dicsőséges menybemenetele, Áldozócsütörtök.
Május 31-én van Pünkösd, a Szentlélek eljövetele.
Június 11-én Úrnapja, Krisztus Szent Teste és Vére ünnepe.
November 29-én advent  1. vasárnapja, az új egyházi évkezdete.
December 25-én, pénteken Jézus Krisztus születésének ünnepe, akinek legyen örök dicsőség mindörökké. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése