2020. 11. 01.

Az őrangyalom segített

Isten angyala, aki őrzőm vagy,
akire bízott az isteni kegyesség,
világosíts fel, őrizz, kormányozz
és vezess engem a mai napon. Ámen. 

Betegségem alatt megtapasztaltam őrangyalom segítségét. 

Az alábbi levélben számoltam be Ft. Kozma Imre irgalmasrendi atyának, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alapítójának. 

 

"D. a J. Kr.! Szeretett Imre Atya!

Október 6. óta ma ülök számítógép elé. Akkor a koronavírus ágynak döntött. 12-én a csíksomlyói Kórházbaszállítottak, javulás pedig nem történt. 17-én, szombaton lábra sem tudtam állni. Délkor az ágyam szélén ülve elmondtam az Őrangyalhoz szóló imát: Isten angyala, aki őrzőm vagy, akire bízott az isteni kegyesség... amire a végére értem, hátulról fény világította meg előttem a földet. - Két sír van előtted, mondta az angyal, baloldalt fekete zsák. Minden aládmegy és azzal a sírba tesznek. Jobb oldalt a világosság sírja van. Itt feladataid vannak. Vagy 5 feladatatot fel is sorolt és megmondta névszerint, hogy ebben az esetben segít neked (név szerint megnevezte a személyeket). Mind felsorolta. Valóra válik, amit írtál - örömeim a karanténban.

Majd így szólt: Most válasszál! Válaszd a világosság sírját, nyomd meg a fejednél a piros gombot, és kérd, hogy vigyenek a Székelyudvarhelyi Kórházba. Úgy is tettem. Délután 4 órakor  a Csíkszeredai Megyei Kórház Zárt osztályára vittek, labor, labor vizsgálatot követett. 18-án, vasárnap délután útnak indítottak Udvarhelyre az Intenzív osztályra. Megkaptam az első Remdesivir vénás injekciót. És ezután a Gondviselés útja következett.

A húgom, Anna-Mária vasárnap regeltől próbálta a TOCILIZUMAB gyógyszert Bukarestől, Budapesten és Regensburgon keresztül beszerezni. Ekkor eszébe jutottál te, kedves Imre atya, és Ugron Béla. A húgom, Anna-Mária ekkor hívta telefonon Ugron Bélát, ha tud, akkor segítsen. Béla intézkedett. A meglevő szert hűtőtáskába pakolta. De kiszállítja el a határig?

Ekkor egy bicskei barátom hívta húgomat, és azt kérdezte, hogy valamiben tudna-e segíteni? Igen, csak Solymártól Váradig hozza el a gyógyszert. Húsz perc múlva már ő is úton volt. 

Ft. Takó István egyetemi lelkész Kolozsvárról indult Váradra, hogy ott átvegye a gyógyszert. 

Unokaöcsém Csíkból indult Kolozsvárra a gyógyszerért, és  hozta Udvarhelyre. Éjjel fél 1 órakor már csepegtették belém. Reggel látták, hogy még van két adag. A főorvos úr úgy döntött, hogy Ft. László Attila kolozsvári új plébánosnak beadják a szert, aki súlyos állapotban volt az udvarhelyi kórházban. Így a 2. adagot Attila kapta. Szerdától már javult az állapota. 

A kórteremben egy csíkszenttamási székely feküdt. Kiderült, hogy a 3. adag gyógyszer is van, így megkaphatja ő is.... Isten csodálatosan működik! Isten Szolgája Mindszenty József mondta: "Aki ad, Jézusért tegye. Aki kap, az Urat dicsérje."

Kedves Imre Atya! A tegnap du. fél 6 órára hazaszállítottak engem a csíkszeredai Szent Kereszt Plébániára. Erőtlen, gyenge vagyok, de megjött az étvágyam és fel akarok épülni. Ma telefonon  hívtam Ugron Bélát, tőle kértem el az email-címedet, hogy számtalan segítségedet, amit három évtized során nyújtottál, legalább egy Isten fizessével megköszönjem. Keves Imre Atya! Az irgalmas Jézus jó munkatársa vagy, tartson meg továbbra is kegyelmében, áldja és segítse munkátokat az irgalmas szeretet szolgálatában.

Imádsággal, hálával és nagy-nagy szeretettel mondok köszönetet,

Darvas-Kozma József

Csíkszereda, 2020. okt. 28-án.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése