2019. 09. 13.

Kitűntették a hős kisfiút


Életmentő Emlékérmet kapott a Belügyminisztériumban az a Somogy megyei ötvöskónyi fiú, aki még január 15-én saját testével védelmezte kishúgát, akire rátámadt két harci kutya. A 13 éves Kertész Gábor óvodába kísérte kishúgát, a hároméves Vikit, amikor a közeli parkban két harci kutya rájuk támadt. Gábor a testével védte a húgát, közben kiabált, hogy fusson, szaladjon minél messzebbre. A lányka sérülés nélkül megúszta a támadást, de Gábort életveszélyes állapotban vitték kórházba, ahol hetekig kómában feküdt.
A sebeim begyógyultak, nem fáj semmim. Sajnos a harapások nyoma mindkét karomon és lábamon egész életemben megmarad. De a bal karomat nem tudom kinyújtani, az orvosok pedig nem merik megműteni. Hasonló helyzetben ma is ugyanazt tenném, bármivel szemben megvédeném a kishúgomat.”
Gábor az augusztus 20-i ünnep alkalmából Budapesten, a Belügyminisztériumban vette át a kitüntetést Kontrát Károly miniszterhelyettestől, parlamenti államtitkártól.
A suliban elmeséltem a barátaimnak, hogy Életmentő Emlékérmet kaptam Budapesten, a Belügyminisztériumban. A bácsi, aki átadta a kitüntetést, azt mondta, hogy ügyes voltam, de a többit elfelejtettem.”

Forrás: www.lokal.hu 
2019.09.09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése