2021. 10. 10.

Megadta nekem a legszebbet

 Megadta nekem a legszebbet
Carlos Baccát, a kolumbiai sztárfocistát egyszer megkérdezte egy újságíró:
Neked hogyhogy nem szupermodell a feleséged, mint sok focistának?
Carlos Bacca így válaszolt:
"Mert a feleségem volt az egyetlen nő, aki szeretett engem, amikor még halat árultam. Ő volt az egyetlen, aki, amikor a futballban senki voltam, megadta nekem a legszebbet, amit egy nő adhat: a társaságát, a bizalmát és az önzetlen szeretetét; emellett ő a legjobb anya a gyerekeink számára. 
Hogyne akarnék most nagyszerű életminőséget biztosítani annak a nőnek, aki osztozott velem a szükségben és mégis boldog volt! 
A családja támogatott a buszköltséggel, hogy eljárhassak az edzésekre. A rossz időkben velem volt és megérdemli, hogy velem legyen a szép időkben is."

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése